Dutch PH Forum
November 19, 2017, 01:43:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Nieuwe mogelijkheid om ook in de filipijnen Ned/Bel tv te kijken?  (gelezen 1329 keer)
solar
Member
*
Geslacht: Man

Leef en wordt niet geleefd

cb-video
« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 20, 2017, 03:07:22 »

Zoals jullie weten dob ik al heel lang over Ned tv
1. je moet een goede internet hebben (5 mb download en 10 voor Kodi)
2. Kodi is alleen te gebruiken voor uitzending gemist op NPO.
3. Films op de tv (npo) alleen via hola of een provider die je ip adres verandert
4. Dan als je RTL +, Kijk en NPO live alleen met Hola .RTL+,  KIJK alleen gemist geen films
Ik gebruik zelf alleen NLziet.nl en BVN.
Films haal je gewoon https://yts.ag/  en is een goede kwaliteit.
Kodi gebruik ik nooit kwaliteit is waardeloos.
Nederlandse films alleen op Pirate.bv als die er nog is anders even Googlen  Lachen Moord

Hier is het adres toch nog even https://tpbmirror.us/ Heb ik niet voor gegoogeld.

« Laatste verandering: Oktober 20, 2017, 03:29:38 door solar » Gelogd
theo54au
Member
*

« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 20, 2017, 05:33:30 »

Kodi gebruik ik nooit kwaliteit is waardeloos.

Kodi gaat geweldig goed hier, echt HD, maar je moet wel een snelle verbinding hebben.
NL TV interesseert mij in het geheel niet, wel soms een gouwe ouwe NL speelfilm maar dat is dankzij "Brein" nu ook afgelopen.
theo54au
Member
*

« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 20, 2017, 05:45:41 »

Films haal je gewoon https://yts.ag/  en is een goede kwaliteit.

Dat is een goede site Solar, die kende ik nog niet! Thanks  Top
Even een speelfilm gedownload, 1.39gb in 7min.! wow!
1080p HD video & Sound 10/10
« Laatste verandering: Oktober 20, 2017, 05:59:48 door theo54au » Gelogd
innka2
Member
*

Ik wordt geen lid van het ''WELKOM'' comité

« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 20, 2017, 11:19:21 »

dit is zo'n ding,we hebben  zelf ook een.maar je hebt gewoon een upload nodig van meer dan 4 .
anders wordt/is het niks ,wat je ook doet.
http://www.get-internet-tv.com/dutch     JaJaJa
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 21, 2017, 07:21:31 »

innka2 zo'n dongel is prachtig maar niet nodig. (als het gaat om ned tv te kijken) Als het gaat om echte live tv is er eigenlijk maar een zender en dat is NPO . De rest gaat het om herhalingen .
Er is nog een mogelijkheid en die heet per satelliet . Maar dat is wel erg duur .
Daarbij had ik hier een schotel te staan van 3 meter en er kwamen direct vragen . Ik heb dat ding nooit gebruikt
Als je gewoon chrome hebt kun je gewoon alles zien wat je maar wilt . (gratis)
Daarbij live tv betekent kijken in de nacht hier en echt op zitten te wachten doe ik ook niet.
Ik ben er al twee keer in gestonken door een abonnement te nemen bij de sluikreclame van Live tv en het draaide altijd weer op naar Kodi of VLC en daar hoef je niet voor te betalen. Die zijn vrij te installeren.
Maar het is maar net wat je wilt de een wil een mooie dure tv en de ander hecht meer waarde aan een mooie auto. En geloof me of niet , de tijd (techniek) veranderd alles in een hoog tempo Je hebt het een er nog niet staan of het andere zit er al weer aan te komen. (in de westerse wereld ) Alleen de pech is het is hier (Dipolog) niet verkrijgbaar al kun je het betalen. Ik heb hier nog steeds een mono kabel voor tv geen aansluiting  voor internet en niet geschikt voor landlijn . Videorecorder is altijd al verboden geweest laat staan op een HD. Dus ook die mooie satellietontvangers met een HD is hier verboden (natuurlijk heb ik er wel een)
Maar het probleem is als je het zelf niet kunt installeren probeer er maar is iemand voor te vinden die het wel kan .Ik zelf ben niet meer up to date en kan het echt niet meer bijhouden en haal het meeste van You tube.
En als ik hier aan iemand iets vraag die alles weet over satelliet dan staan ze direct met een mond vol tanden en weten het niet . Ze weten nog niet eens hoe ze een gewone kaartlezer moeten installeren op een gewone satellietontvanger met een Hd, kabel aansluiting en internet .
En heel eerlijk ik heb mijn Cignal kaart en een chinese ontvanger naar Ned gestuurd . Mijn neef die wat met dat spul aan rommelde heeft hem geïnstalleerd en tevens wat satellieten hier in de buurt ,terug gestuurd  en gebruik hem hier voor de TV in de huiskamer . Maar het is verboden in de filipijnen . Alhoewel dat je tegenwoordig heel gemakkelijk ook al met een smart tv kunt opnemen .
En dan kun je zeggen of je er dat voor over hebt ?
Drinken doe ik niet,sex ben ik al te oud voor , mooie auto ,moet je in rijden en gebruiken ,werken is voor de jongeren , vakanties heb ik al genoeg gehad en het is nu de tijd voor mijzelf en mijn hobby's Roken doe ik nog wel maar ik ben 68 .Als ik nu zou op houden ben ik met 88 misschien schoon met alle frustraties van dien ,nee ik rook gewoon door . Alhoewel dat het hier ook steeds duurder wordt , en nog maar niet te spreken over waar je straks nog roken mag. Zwijgen !   
Dolfijn
Member
*

« Antwoord #30 Gepost op: Oktober 21, 2017, 09:03:54 »

Als je de NL en BE tv programma's zo erg mist (ikke niet dus), zijn de gegeven opties wellicht een oplossing. Ik mis hooguit de samenvattingen van de Ere divisie maar die kan ik ook via Fox Sport Asia meestal later zien.
Offtopic Solar, wordt tijd dat een pakje sigaretten in de Philippine Flag zo'n 1000 peso gaat kosten. Goed voor de economie he he!!

Geluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen.
theo54au
Member
*

« Antwoord #31 Gepost op: Oktober 21, 2017, 05:08:26 »

Ja Dolfijn. Ik begrijp er ook helemaal niets van hoe ver sommigen willen gaan om toch maar die rare NL bagggerzooi te zien.  Vraag
Maar goed, we zijn niet allemaal hetzelfde. Doe mij maar een potje bier  Top
« Laatste verandering: Oktober 21, 2017, 10:31:08 door theo54au » Gelogd
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #32 Gepost op: Oktober 21, 2017, 06:52:23 »

Tja theo Ik zei al eerder : je ben uiteindelijk geen nederlander meer.Ik wed dat je nederlands met een engels accent spreekt.
Maar hier toch nog even ,waar je ook de slechtere ned of b films kunt downloaden. En ook de nieuwste games Tv series enz https://extratorrent.ag
Dan voor diegene die ook de ned subtitles willen http://www.yifysubtitles.com/

Extratorrent is echt als je een speciale oudere film wilt zien heel handig en de kwaliteit staat aangegeven.
Ik ben bijvoorbeeld gek van de web kwaliteit en films die van Tv zijn opgenomen en je ook niet in een bioscoop tegen komt (Hallmark)

De snelheid van je internet maakt hier niet uit,als je tenminste geduld hebt .Mijn zwager bijvoorbeeld gooit overdag zijn torent vol en heeft het de volgende morgen er op staan Hij heeft een abonoment van Globe 1 mb 999 ph en soms helemaal niets overdag Er is wel beter maar dan betaal je al gauw 3000 tot 4000 ph
Ik heb nu een gedeelde verbinding met iemand die hier 25 km hemelsbreed vandaan zit en betaal 1000 ph/m en heb tot 20 mb unlimited Wel de antena zelf betaald en dat was 12000 ph .het enige probleem is hij heeft geen generator dus dan ook geen internet (als het te lang duurt) En helaas is hier minstens 4 of 5 keer in de week wel een brand out.

En Dolfijn jij mist je geliefde Feyenoord die het in Europa  zo slecht deed . Kom even hier heen laat ik je de wedstrijd vandaag live zien tegen Ajax. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Dolfijn
Member
*

« Antwoord #33 Gepost op: Oktober 21, 2017, 08:20:00 »

Ik heb ook een niet echt snelle internet verbinding met Globe, maar het werkt en downloaden van films doe ik in de nacht en staan ze de volgende ochtend allemaal daar.

Champions League heeft natuurlijk niets meer met voetballen te maken is enkel en alleen nog puur business.

Ja, ik zou zeker even aanwippen om die wedstrijd te zien vanavond. Helaas, je kan niet alles hebben.

solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #34 Gepost op: Oktober 21, 2017, 10:17:34 »

Ja, ik zou zeker even aanwippen om die wedstrijd te zien vanavond. Helaas, je kan niet alles hebben.

Wat nu Dolfijn je helicopter stuk of kun je niet de lucht in vanwege het water daar? Lachen Lachen Lachen Lachen
theo54au
Member
*

« Antwoord #35 Gepost op: Oktober 21, 2017, 10:39:10 »

Nederlandse TV hoef ik niet te zien, wat ik wel leuk vind is af en toe een (oude of recente) NL speelfilm. Zo was ik onlangs op zoek naar de laatste film van Dik Maas "Prooi". Die kan ik nog nergens vinden.
WB
Member
*

sailing around the world

« Antwoord #36 Gepost op: Oktober 22, 2017, 01:09:22 »

om toch maar die rare NL bagggerzooi te zien.  Vraag
En wat is CNN dan wel niet? Over smaak valt niet te twisten, maar dat is pas echt bagger zooi.
Witte Beer
Member
*

Het gras bij de buren is altijd groener

« Antwoord #37 Gepost op: Oktober 22, 2017, 02:14:55 »

Televisie is inmiddels een achterhaald medium in NL. Het gaat hard. Verschillenden in mijn omgeving zeggen de TV dan ook al op en doen het met internet en Netflix.  
Er is ook niet zoveel meer te zien tegenwoordig en zeker niet als je de visie van de gesubsidieerde staatsomroep niet deelt.
Ik ben benieuwd hoe lang dit nog duurt.

Het barst van de talkshows waarin voortdurend een carrousel van gelijkdenkende politiek correcte BN- ers (of deskundologen) worden opgetrommeld die hun nietszeggende verhaaltjes doen. Dit rondom nieuwsuitzendingen waar de objectiviteit naar mijn mening steeds meer geweld aan wordt gedaan.
Dit alles opgeleukt met programma's als Heel Holland bakt en Boer zoekt vrouw.
Ik kijk nog een beetje naar quiz-jes als 2 voor 12 en per seconde Wijzer en ik mag graag Engelse detectiveseries zien. Zonder al te veel Amerikaans actiegeweld ik begrijp niet wat daar de ontspanning van is maar goed, smaken verschillen inderdaad.

Heb een aantal dvd tjes in mijn Balikbayanbox gestuurd daar kom ik wel even mee rond. Heb volgens mij niet zoveel behoefte aan tv daar, tenminste ik heb het in de max 2 maanden dat ik daar tot op heden was nooit gemist.

Jongens met voetbal wordt je hier tegenwoordig bijna letterlijk doodgegooid. Heeft ook weinig meer met het vroegere voetbal te maken, het is tegenwoordig bijna lachwekkend als je nog fan van een club bent, de spelers weten tegenwoordig zelf niet meer bij welke club ze spelen. Ze moeten nog op de kaart kijken waar het ligt. Alleen de bankrekening telt.
Na 5 wedstrijden verlies wordt de trainer ontslagen, belangrijker nieuws is er niet.
Als je niet mee doet aan de voetbalhandel ben je kansloos, men koopt de spelers die ze willen hebben al kosten ze 500 miljoen. Voor mij gaat het nergens meer over.

Serieus in de krant van de week: PSV (als die vandaag wint) wordt kampioen als Feyenoord en Ajax vandaag gelijkspelen. Dan weten jullie dat vast. In de statistieken (welke dan vraag ik me af) is het nog nooit voorgekomen dat je dan nog verliest met zo'n voorsprong. Zijn we ook gelijk weer klaar met de competitie. en dat na 9 wedstrijden.  

Het wielerseizoen houd ik nog wel bij al moet je dat ook niet doen voor het nationaliteitsgevoel (door die ploegenvorming) maar ik houd van de beelden van de omgeving en de bergetappes waarin ik een dubbel gevoel krijg: Bewondering voor de prestaties maar ook het onmenselijke streven om ze nog net niet dood te laten gaan door het parcours. De gladiatoren (morituri te salutant) zijn weer terug.

Op de commerciele oproepen wordt je dagelijks vergast op Wegmisbruikers nou daar zien jullie in PH veel meer van. Live! En hele avonden pijltjes gooien. Dat heet Darts.

Dit verhaaltje maar voor de NL-ers die al een tijdje in Azie rondhangen, zijn jullie weer een beetje bij. Jullie missen dus niet veel.

« Laatste verandering: Oktober 22, 2017, 02:28:33 door Witte Beer » Gelogd

Gelukkig is hij die de wijsheid vindt (beatus homo qui invenit sapientiam)
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #38 Gepost op: Oktober 22, 2017, 10:57:08 »

Nederlandse TV hoef ik niet te zien, wat ik wel leuk vind is af en toe een (oude of recente) NL speelfilm. Zo was ik onlangs op zoek naar de laatste film van Dik Maas "Prooi". Die kan ik nog nergens vinden.

https://www.filmvandaag.nl/film/97527-prooi

Deze ? Als die het niet doet heb ik nog een ander .

Misschien onder:{ Unleash the beast} meer succes . Hier bij film vandaag zie je ook de engelse namen van Ned films De link naar de download is namelijk niet altijd wat je wilt en gaat gepaard met een hoop rommel die je niet wilt  schreeuwen
« Laatste verandering: Oktober 22, 2017, 11:14:02 door solar » Gelogd
Dolfijn
Member
*

« Antwoord #39 Gepost op: Oktober 22, 2017, 11:33:55 »

Wat nu Dolfijn je helikopter stuk of kun je niet de lucht in vanwege het water daar? Lachen Lachen Lachen Lachen

Dat zou wel een uitkomst zijn als vervoermiddel. Nu er door de hevige regenval van vorige week 2 spillways zijn weg gespoeld (beton errosie) staat het verkeer downtown ongeveer muurvast. Zal mij benieuwen wanneer ze aan de herstelwerkzaamheden zullen gaan beginnen. Tot zo lang, beter overdag uit de stad weg blijven; wat een zooitje.

solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #40 Gepost op: November 03, 2017, 12:17:27 »

Er is een nieuwe mogelijkheid bij gekomen Alle zenders live tv vanuit Nederland dat wil zeggen ook Veronica en alle commerciële zenders Ook voetbal via https://app.nlziet.nl/ oftewel nlziet.nl (voor diegene die niet werken met windows.) Je bent er een VPN bij nodig en de eerste maand is vrij. Ikzelf heb dit al bijna twee jaar en beviel goed. De nieuwe beta versie is nu incl live voor de commerciële zenders ,de NPO was er al En alles terug zien zonder reclame . HOLA werkt maar is beperkt in de streaming . Ik zelf werk met windscribe in chrome ,is ook vrij te gebruiken Verder denk ik dat hier alles is mee opgelost Geen dikke mb's nodig met een goede VPN heb je aan 2 mb genoeg En de kwaliteit is beter dan je eigen tv. Feest Feest Feest ! Feest Feest Feest ! Feest Feest Feest ! Feest Feest Feest !
innka2
Member
*

Ik wordt geen lid van het ''WELKOM'' comité

« Antwoord #41 Gepost op: November 07, 2017, 10:41:47 »

Er is een nieuwe mogelijkheid bij gekomen Alle zenders live tv vanuit Nederland dat wil zeggen ook Veronica en alle commerciële zenders Ook voetbal via https://app.nlziet.nl/ oftewel nlziet.nl (voor diegene die niet werken met windows.) Je bent er een VPN bij nodig en de eerste maand is vrij. Ikzelf heb dit al bijna twee jaar en beviel goed. De nieuwe beta versie is nu incl live voor de commerciële zenders ,de NPO was er al En alles terug zien zonder reclame . HOLA werkt maar is beperkt in de streaming . Ik zelf werk met windscribe in chrome ,is ook vrij te gebruiken Verder denk ik dat hier alles is mee opgelost Geen dikke mb's nodig met een goede VPN heb je aan 2 mb genoeg En de kwaliteit is beter dan je eigen tv. Feest Feest Feest ! Feest Feest Feest ! Feest Feest Feest ! Feest Feest Feest !
ik hat gevaagt hoeveel opload je er voor nodig hebt en hoe het zit in het buitenland,hier het antwoord van NLZIET.

NOV 07, 2017  |  02:23PM CET
Frans Hoeijmans gereageerd:

Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. Voor het kijken van video’s is vooral de downloadsnelheid van belang. Dit moet voor een optimale ervaring boven de 10mbps zijn.
NLziet is alleen met een Nederlands IP-adres (VPN) te gebruiken. Dit heeft te maken met de afkoop van televisierechten voor online gebruik, waardoor het aanbod niet buiten Nederland bekeken mag worden.
Je kunt eventueel de browser Opera eens uitproberen. In deze browser is VPN ingebouwd en eenvoudig in te schakelen. Je kan ook even zoeken op “VPN” of “Nederlands IP-adres buitenland” voor meer informatie hierover.

Vriendelijke groet,
 Frans

NOV 05, 2017  |  08:57AM CET
Origineel bericht
Huh schreef:

Vraag:
 hoeveel upload heb ik minimal nodig om live te kijken ?
 en hoe kan ik buiten Europa kijken.
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #42 Gepost op: November 08, 2017, 04:49:24 »

ik hat gevaagt hoeveel opload je er voor nodig hebt en hoe het zit in het buitenland,hier het antwoord van NLZIET.

NOV 07, 2017  |  02:23PM CET
Frans Hoeijmans gereageerd:

Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. Voor het kijken van video’s is vooral de downloadsnelheid van belang. Dit moet voor een optimale ervaring boven de 10mbps zijn.
NLziet is alleen met een Nederlands IP-adres (VPN) te gebruiken. Dit heeft te maken met de afkoop van televisierechten voor online gebruik, waardoor het aanbod niet buiten Nederland bekeken mag worden.
Je kunt eventueel de browser Opera eens uitproberen. In deze browser is VPN ingebouwd en eenvoudig in te schakelen. Je kan ook even zoeken op “VPN” of “Nederlands IP-adres buitenland” voor meer informatie hierover.

Vriendelijke groet,
 Frans

NOV 05, 2017  |  08:57AM CET
Origineel bericht
Huh schreef:

Vraag:
 hoeveel upload heb ik minimal nodig om live te kijken ?
 en hoe kan ik buiten Europa kijken.

Top Top Top Top Top

Helemaal gaaf innka2 . Ik heb trouwens niet meer dan 2 mb op dit moment en 10 mb is zeker optimaal als je dat kunt hebben hier op deze locatie Ik had een deal met een internetcafé in de stad hier en plaatste een repeater na twee maanden zag hij geld te maken van dit systeem en nu hield ik te weinig over (mb's ) om nog langer met hem door te gaan . Dus zit ik weer met mijn oude systeem up to 2 mb. (Globe Wireless ) Helaas is dat alleen mogelijk in de vroege uren hier Wat ik wel heb gemerkt dat de download en het streamen toch echt twee verschillende zaken zijn .
Dolfijn
Member
*

« Antwoord #43 Gepost op: November 08, 2017, 06:55:30 »

Dit leek me wel wat. Maar als je zoekt met Opera en VPN op Google, komen er toch wat negatieve randverschijnselen naar boven drijven, dus is het nog maar de vraag of dit nu werkelijk de oplossing is. Goed beschouwd, gratis bestaat eigenlijk niet en moet het dus uit de lengte of uit de breedte komen.
Vooralsnog ben ik van mening dat een betaalde VPN service het beste biedt en daar zijn ook weer aanbieders met uiteenlopende service qua snelheid en prijs.

solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #44 Gepost op: November 08, 2017, 09:13:33 »

Dit leek me wel wat. Maar als je zoekt met Opera en VPN op Google, komen er toch wat negatieve randverschijnselen naar boven drijven, dus is het nog maar de vraag of dit nu werkelijk de oplossing is. Goed beschouwd, gratis bestaat eigenlijk niet en moet het dus uit de lengte of uit de breedte komen.
Vooralsnog ben ik van mening dat een betaalde VPN service het beste biedt en daar zijn ook weer aanbieders met uiteenlopende service qua snelheid en prijs.
Ik heb het ook geprobeerd Dolfijn en ik ben zeer positief . Het startbeeld moet je aan wennen van Opera maar die VPN is te gek ( wel even naar instellingen gaan om hem aan te zetten ) Normaal dan verlies ik veel download met een VPN maar deze blijft hetzelfde als je geen VPN gebruikt.
theo54au
Member
*

« Antwoord #45 Gepost op: November 08, 2017, 09:48:43 »

Je kunt ook eens kijken op http://www.nederland.tv/  een aantal zenders werken goed, en een aantal zenders werken niet in het buitenland.
Vooral een aantal leuke speelfims die wel werken.
« Laatste verandering: November 08, 2017, 11:03:39 door theo54au » Gelogd
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #46 Gepost op: November 09, 2017, 07:33:16 »

Met opera werkt dat nu ook Theo , Heel gek eigenlijk Zwijgen ! Dollareyes je hoeft zelfs geen land meer in te vullen.
Ik mag dat wel. Weg met Hola en al die VPN voor free . Trouwens ik betaalde ook voor Cyberghost 6 en dat was in het begin leuk maar nu hebben ze zelfs in nederland geen contacten meer en kun je het schudden.
Dolfijn
Member
*

« Antwoord #47 Gepost op: November 10, 2017, 02:47:06 »

Ik ga het eens uitproberen of dat VPN van Opera ook bij mij lekker werkt. Zag trouwens dat AVIRA als extra ook een VPN service aanbiedt.

theo54au
Member
*

« Antwoord #48 Gepost op: November 10, 2017, 03:17:18 »

Zag trouwens dat AVIRA als extra ook een VPN service aanbiedt.

Zover hoef je helemaal niet te gaan. Je kunt gewoon 1 van de gratis Chrome extensions installeren.
https://chrome.google.com/webstore/search/VPN?hl=en-US&utm_source=chrome-ntp-launcher
Ik weet niet of ze goed werken, maar het uitproberen kost niets  At Your Service !
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: