Dutch PH Forum
December 17, 2018, 05:10:05 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: Nederland TV kijken Hoe kan dat 2 jaar na data nog beter  (gelezen 5830 keer)
theo54au
Member
*
Geslacht: Man

« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 23, 2016, 09:57:51 »

Top het is niet nodig de box te kopen je kunt het programma gewoon in de comp installeren: https://kodi.tv/download/(ook voor films streamen)

Dat weet ik Solar, maar ik lig liever op de bank TV te kijken naar een groot scherm dan aan tafel zitten kijken naar mijn laptopje.
solar
Member
*

Leef en wordt niet geleefd

cb-video
« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 23, 2016, 10:55:53 »

Top het is niet nodig de box te kopen je kunt het programma gewoon in de comp installeren: https://kodi.tv/download/(ook voor films streamen)

Dat weet ik Solar, maar ik lig liever op de bank TV te kijken naar een groot scherm dan aan tafel zitten kijken naar mijn laptopje.
Mijn computer is ook mijn TV theo. Its mijn habbit En hier in de filps is het NTC (us) en het is hier verboden te kopiëren dus mogen ze ook niet verkocht worden (invoeren mag wel weer.Maar duur) Ik heb er al een paar van Nederland versleten en heb nu een magnevox van canada maar aan het eind van het straatje is het allemaal philips behalve sony   
innka2
Member
*

Ik wordt geen lid van het ''WELKOM'' comité

« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 26, 2016, 11:52:30 »

je kan een hdmi kabel van je laptop in je tv doen en dan  deze op je laptop zetten https://www.youtube.com/watch?v=D8-I569vC18  en dan voor de nl tv/films/series enz deze er bij zetten erg gemakkelijk https://www.youtube.com/watch?v=Tidlr5n58RI vooral de uitleg in het nederlands
btw vergeten het is kodi.
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 26, 2016, 10:18:27 »

Ik kan het moeilijk maken Inka maar ik denk dat het niet moeilijk hoeft te zijn.
Al de dingen wat ik niet gebruik op tv heb ik een gewone laptop voor een HP zonder hdmi.
In de huiskamer heb ik deze installatie Duvant 55 inch,Minex,Magnavox en pioneer vsx 529 5+1 300w
Alles op HDMI (ook de tv die via de magnavox loopt voor het geluid onze kabel is enkel mono)
Verder gebruik ik een 2 terb extern Hdd voor opslag. In het begin gebruikte ik ook een satelliet receiver (Chanel) maar op deze tv zien we weinig of niet filipino (stereo ) en hier niet verkrijg baar met HDMI.En ik wil geen honderd afstandbediening op de tafel en gebruik alleen de pioneer (nld conrad) voor alles ook de comp (AliExspress) en de magnavox(us ebay). Verder gebruik ik ook een wireless muis en toetsenbord.
Het IDEALE van deze combi is dat ik alles kan opnemen van de comp live tv (ned),tv(filipino) en kan downloaden wat ik wil.Natuurlijk in comb met ghost en niet met Kodi dat kun je niet opnemen omdat het legaal is .Wat je wel moet doen is je comp in de nederlandse tijd zetten.

Dan zul je zeggen ik kan met Kodi alles zien ,helaas is dat niet zo er woren geen video's van buitenlandse zenders op de comp gezet vanwege de vergunningen (SBS ,RTL (alles via nl ziet) en dat kan ik wel als je samen met iemand in nederland de schare functie deelt Voor dit moet je maar even googlen is echt complex om dat uit te dokteren en is ilegaal.

« Laatste verandering: Oktober 26, 2016, 10:38:18 door solar » Gelogd
innka2
Member
*

Ik wordt geen lid van het ''WELKOM'' comité

« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 28, 2016, 07:56:12 »

allemaal leuk wat je daar THUIS hebt staan solar.
maar ik zit hier op een hotelkamer in Saudi,en die hebben altijd een tv staan .
dus voor mij  kodi +add-onsop de laptop met een langere hdmi kabel  is genoeg en altijd mobile (inpakken en wegwezen) Hoedje af
theo54au
Member
*

« Antwoord #30 Gepost op: Oktober 28, 2016, 11:07:35 »

Kodi werkt voor mij ook perfect! Deze week nog eens even weer naar "Amsterdammed", "Een brug te ver", "Turks Fruit" en "De Lift" gekeken.
Je kan nl ook op "Language" selecteren, er zijn lange pagina's met NL films.  Zelfs "Prooi" van Dick Maas staat er al op, (echter nog geen streams)
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #31 Gepost op: Oktober 29, 2016, 02:00:32 »

allemaal leuk wat je daar THUIS hebt staan solar.
maar ik zit hier op een hotelkamer in Saudi,en die hebben altijd een tv staan .
dus voor mij  kodi +add-onsop de laptop met een langere hdmi kabel  is genoeg en altijd mobile (inpakken en wegwezen) Hoedje af

Voor jouw zou ik gewoon een (tv) ministick met Kodi kopen (aliexpress 65 euro) dan kan je lekker tussen door van je laptop genieten  Er zit volledig android op en je kan er alles mee doen Maar ik geloof dat Theo dat al aan haalde eerder .Het mooie ervan is dat je geen Ghost nodig hebt .Kodi heeft zelf een ip adres veranderaar .Ik heb het alleen nog niet klaar gekregen om met Kodi SBS 6 enz (kijk.nl) te zien Maar daar zal ook een oplossing voor zijn.Dus het enige wat je nodig bent is een tv en internet Btw de streaming van zön ding werkt beregoed .In de meeste gevallen kan je dan je hele geheugen voor dat gebruiken en mis je niet de helft ,dat een laptop ook nog gebruikt (fasebook,enz).
wuppie
Member
*

« Antwoord #32 Gepost op: November 04, 2016, 02:04:58 »

Mijn computer is ook mijn TV theo. Its mijn habbit En hier in de filps is het NTC (us) en het is hier verboden te kopiëren dus mogen ze ook niet verkocht worden (invoeren mag wel weer.Maar duur) Ik heb er al een paar van Nederland versleten en heb nu een magnevox van canada maar aan het eind van het straatje is het allemaal philips behalve sony   

Dit soort recorders zijn gewoon te bestellen hoor..

http://www.lazada.com.ph/sunba-advr7008t-lm-1disk-8ch-ahd-m-analog-coaxial-hd-hard-diskvideo-recorderdvr-advr-nvr-three-in-one-6244652.html

http://www.lazada.com.ph/catalog/?q=hard+disc+recorder
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #33 Gepost op: November 05, 2016, 08:28:42 »

http://www.lazada.com.ph/sunba-advr7008t-lm-1disk-8ch-ahd-m-analog-coaxial-hd-hard-diskvideo-recorderdvr-advr-nvr-three-in-one-6244652.html

[/quote]
Dit zijn recorders voor de bewaking en er zit geen tuner in (TV) en nog duur ook via alibbaba veel goedkoper.
Ik weet wat je bedoelt en je denkt als je streamen kunt dan kun je ook op nemen ,maar niet heus je bent echt een tv recorder nodig Mijn Minix is te vergelijken met een Barbone mini pc .Dan zou je denken gewoon op de harde schijf opnemen ,helaas wil niet je hebt gewoon dat programma nodig die je toelaat om het geluid en de video van de monitor (tv) op te nemen.
« Laatste verandering: November 05, 2016, 08:40:10 door solar » Gelogd
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #34 Gepost op: September 19, 2018, 05:39:23 »

Dit zijn recorders voor de bewaking en er zit geen tuner in (TV) en nog duur ook via alibbaba veel goedkoper.
Ik weet wat je bedoelt en je denkt als je streamen kunt dan kun je ook op nemen ,maar niet heus je bent echt een tv recorder nodig Mijn Minix is te vergelijken met een Barbone mini pc .Dan zou je denken gewoon op de harde schijf opnemen ,helaas wil niet je hebt gewoon dat programma nodig die je toelaat om het geluid en de video van de monitor (tv) op te nemen.
[/quote]
Nu kan het wel kijk hier met VLC en iptv :

300 zenders nederlands gerichte tv en ook voor you Theo ,Australië meer dan 3000 zenders. Maar even zoeken naar een goede provider .En ga niet met een in zee voor een jaar ,drie maanden kan nog,maar dan zelfs heb je de kans die hij zo van het internet verdwenen is. In nederland mogen geen nieuwe accounts meer geopend worden en is iptv in principe verboden. (Iligaal) Maar voor de rest van de wereld is het nog steeds vrij Ik heb nu een provider direct van Albanie . Deze werkt al 2 maanden goed en die heb ik voor 3,50 euro per maand Het mooie van deze iptv is dat je geen VPN nodig bent zoals NPO,RTL of KIJK en Live kunt zien naar Fox sport nl for free en ook gewoon op kunt nemen met VLC. Velen kijken Iptv met Kodi maar het voordeel van VLC is toch wel dat je die zelfs kunt installeren op een smart tv en kunt genieten van kwaliteit sound en een HD of FHD beeld.
« Laatste verandering: September 19, 2018, 06:05:23 door solar » Gelogd
wuppie
Member
*

« Antwoord #35 Gepost op: September 19, 2018, 04:04:55 »

Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen stoppen met tv kijken en gaan joggen...Net zoals WB....WB heeft het zwaar nu als vegetarian met de huidige groente prijzen.... Lachen Lachen Lachen
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #36 Gepost op: September 19, 2018, 09:08:29 »

Moord Joggen met 160 kilo schoon aan de haak is erg moeilijk wuppie. En vegetarian worden is niets voor mij. WB is van het sportieve slag en werkt en is jong . Die kan dat doen .
Ik ben als het ware opgebrand, seks verbrand je veel calorie'n 
Maar ook dat is niet meer wat het was, ik zei al opgebrand.  schreeuwen Lachen Lachen
WB
Member
*

sailing around the world

« Antwoord #37 Gepost op: September 20, 2018, 08:48:03 »

Je zou ook kunnen fietsen… Ben ik ook mee begonnen. Maar dat is nog veel vermoeiender dan joggen. Stomme heuvels hier…  Moord Moord Alleen met 50km per uur naar beneden stormen is wel geinig.

Ik heb nederlandse tv eens geprobeerd met die kodi, maar de qualiteit is te slecht of het kost me teveel moeite de juiste kanalen te zoeken/installeren. Bovendien zit je met het tijdsverschil. Toch vind ik zo'n android box wel mooi, Nederlandse radio luister ik er wel mee en uiteraard youtube, Netflix, spotify en allemaal meer wat rechtstreeks van de google play store is te downloaden, allemaal rechtstreeks op de tv met een simpele afstandsbediening of anders draadloos toetsenbordje te bedienen.
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #38 Gepost op: September 20, 2018, 10:05:00 »

Je zou ook kunnen fietsen… Ben ik ook mee begonnen. Maar dat is nog veel vermoeiender dan joggen. Stomme heuvels hier…  Moord Moord Alleen met 50km per uur naar beneden stormen is wel geinig.

Ik heb nederlandse tv eens geprobeerd met die kodi, maar de qualiteit is te slecht of het kost me teveel moeite de juiste kanalen te zoeken/installeren. Bovendien zit je met het tijdsverschil. Toch vind ik zo'n android box wel mooi, Nederlandse radio luister ik er wel mee en uiteraard youtube, Netflix, spotify en allemaal meer wat rechtstreeks van de google play store is te downloaden, allemaal rechtstreeks op de tv met een simpele afstandsbediening of anders draadloos toetsenbordje te bedienen.
Ja WB kODI IS TE INGEWIKKELD  Maar op een Android box is het o zo gemakkelijk om VLC te installeren en dan kijk je voor een iptv provider en je hebt ned tv online Het lijkt me voor jou geen probleem vooral als je veel onderweg bent.
Wat je niet noemt is deze: https://yts.am/ of deze :POPCORNTIME hij is er voor windows en android te downlaoden.
En ook simpel. Netflix kijk ik niet , is te duur en een gekraakte versie is niet om aan te zien . Spotfly ken ik niet.
Ik heb een reciever met internet dus aan Radiozenders geen gebrek (Pioneer).

Ook dat fietsen is een probleem WB , ik heb hier een Home trainer en een mountenbike van Nl maar beide staan al jaren op stal .  Lachen

PS. Afvallen is eigenlijk al te laat. Als het goed wil doen, dan kost het een vermogen. Trainen ,Dieet, maag  verkleining en dan al dat vet en rimpels . Ik ben 69 en dan nog al die rompslomp . Je gaat al bijna dood aan al de moeite wat je er voor moet doen. En dan, wat houd je er aan over?Twee jaar langer leven? Ik heb olifant benen en slecht ter been dus echt goed lopen wordt hem niet. Nu als ik naar de winkel ga krijg ik altijd een kruk om te gaan zitten bij de kassa (extra zwaar) Op reis altijd voorrang met vliegtuig of boot . Ik bekijk het zo, nu heb ik rust en ben versleten en weet dat ik niet langer leef dan iemand die niet rookt en te dik is . Maar zo als het nu is heb ik nog plezier en voor de rest sta ik er niet bij stil , dat had ik veel eerder moeten doen. Zwijgen ! handenwrijven/oplichter Lachen 

« Laatste verandering: September 20, 2018, 10:28:31 door solar » Gelogd
WB
Member
*

sailing around the world

« Antwoord #39 Gepost op: September 23, 2018, 07:32:36 »

Volgens mij kijk je teveel tell sell! Afvallen kost geen vermogen, maar je spaart juist geld uit omdat je minder eet. Misschien is het niet de moeite waard om langer te leven, maar het wordt allemaal wel een stuk makkelijker om te leven. Met 160 kilo ben je zo'n 80kg te zwaar. Dat zijn 4 van die grote zakken rijst. En met alles wat je doet zeul je die met je mee. Geen wonder dat je opgebrand bent. Het leven wordt een stuk aangenamer als je die overtollige ballast niet overal heen hoef te slepen. Als je niet meer kan lopen of fietsen, ga dan zwemmen. En dan niet een beetje liggen dobberen, maar actief baantjes zwemmen. Je zult zien dat je daarna een stuk beter voelt. Met een uurtje per dag houd je nog genoeg over om naar de tv te kijken.

Ja, ik zou VLC speler kunnen gebruiken (gebruik ik trouwens al) maar dus (nog) niet om iptv te kijken. Ik zou namelijk niet weten welk Nederlands programma ik zou willen zien. Zoals al eerder gezegd zit je met het tijdsverschil dus er wordt sowieso weinig uitgezonden. Ik zit vaak genoeg nog in Nederland en op mijn werk kan ik ook kijken, maar er zijn niet echt programma's die me boeien. Voor de films hoef je het niet te doen want die kan je inderdaad downloaden van yts. Dat is dan ook wel weer het mooie van zo'n androidbox, ik heb er een harde schijf in van 10 terabyte dus genoeg ruimte om films op te zetten. En zo gebruiksvriendelijk dat zelfs mijn dochter van 10 het kan bedienen.
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #40 Gepost op: September 26, 2018, 08:24:54 »

Ha Ha helemaal gelijk WB Maar ik heb niet zo veel om voor te leven als jij. Ben 69 en zoals je al zegt opgebrand, eigen kinderen heb ik niet en al de bezittingen die ik heb vervallen toch naar mijn vrouw.En die heeft mij niet nodig ze bezit, namelijk meer dan mij. Maar jij hebt kinderen en bent jong . Reden genoeg om verder te gaan is het niet voor jezelf, dan voor je kinderen .

Die 80 kilo is een goeie Daar stond ik niet bij stil. Maar stel dat die 80 kilo er af gaan wat doe ik dan met dat overgebleven vel  Zwijgen ! Lachen

Maar denk niet dat ik alleen maar slaap en tv kijk.  Moord Ik heb nog steeds mijn rental video'k en dat houd me bezig.
Er is elke dag wel wat hier. Vooral het gevecht met de cultuur houd je elke dag weer bezig.
Het is zoals ze vroeger in Friesland hebben gezegd Je moet eerst door het kranten papier om er binnen te komen.
Zoals nu ook weer een gevecht met PLDT Bellen bellen bellen resultaat nako  Moord Drie maanden een goed internet en daar , begint het geklojo weer . slow slow slow . Ik heb nu 20 mb en als je klaagt zeggen ze beter je neemt 30 en dat kost je dan weer 1000 ph exstra. En doe er is wat aan . Ja satellite , maar dat is onbetaalbaar. De president beloofde een goed en betaalbaar internet . Maar dat gaat hem niet worden zolang de staat de touwen in de hand heeft (pldt) 
wuppie
Member
*

« Antwoord #41 Gepost op: September 27, 2018, 05:55:09 »

https://opensignal.com/reports/2018/09/state-of-mobile-video

The State of Mobile Video (September 2018)

For years, OpenSignal has reported on the speed, availability and latency metrics of the world's mobile operators. But now we're taking our analysis of the mobile user experience one step further. Keeping with our mission of measuring what real people actually see on their mobile phones, we are examining the single-most important service on mobile networks today: video. OpenSignal analyzed the consumer mobile video experience in 69 countries around the world, and the results were definitely surprising. Countries with the most sophisticated networks and the fastest speeds aren't necessarily those providing the highest-quality video-viewing experience. In the case of mobile video, faster isn't always better.

Overall Video Experience Comparison Filipijnen onderaan

Overall Download Speed Comparison Filipijnen 3e van onderen

wuppie
Member
*

« Antwoord #42 Gepost op: Oktober 02, 2018, 04:00:22 »

Is internet in de PH nu zo traag dat er al 6 dagen niets is getypt in PH-Dutch forum?

Lachen Lachen Lachen Lachen
WB
Member
*

sailing around the world

« Antwoord #43 Gepost op: Oktober 02, 2018, 07:16:55 »

Iedereen is druk met tv kijken.
wuppie
Member
*

« Antwoord #44 Gepost op: Oktober 03, 2018, 12:55:26 »

Applaus Applaus Lachen
Witte Beer
Member
*

Het gras bij de buren is altijd groener

« Antwoord #45 Gepost op: Oktober 03, 2018, 03:42:42 »

Iedereen is druk met tv kijken.

Nog maar weinig te zien op TV anders, manipulatie en herhalingen dat is de hoofdmoot. Of van die tenenkrommende programma's als Boer zoekt vrouw. Ben daar wel klaar mee. Dus druk met rondreizen in Europa. Maar nog een maand en dan weer naar het nest in Dumaguete. Het is tenslotte bijna Kerstmis en je moet wel op tijd zijn.

Gelukkig is hij die de wijsheid vindt (beatus homo qui invenit sapientiam)
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #46 Gepost op: Oktober 03, 2018, 08:59:00 »

handenwrijven/oplichter handenwrijven/oplichter Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Tja hier is iemand , die echt aan het genieten is . Doe het Witte Beer , eens komt de tijd dat je ook achter die tv zit.
Boer zoekt vrouw ? Dat vind ik juist leuk om te kijken . Utopia GTS enz Herhaling ? Nee hoor ,dat is voorbij.
Miljoenenjacht , All jou need is love ,Een tegen honderd ,Per secondewijzer , Wie is de chef enz .
En niet te vergeten Live eredivisie Vooral nu mijn favoriet in de eerste vier staat. En dat kan alleen met fox 1 ned op iptv

Wat het internet betreft , het mag dan hier wel slecht zijn . Maar in nederland is het ook niet zo goed als ze wel zouden willen . Tenminste als je Radar moet geloven en de consumentenbond .

Maar logchies is het wel . De wereld wordt afhankelijk van data en die data is op het moment meer waard dan al het goud in de wereld .

« Laatste verandering: Oktober 03, 2018, 09:16:42 door solar » Gelogd
Witte Beer
Member
*

Het gras bij de buren is altijd groener

« Antwoord #47 Gepost op: Oktober 03, 2018, 11:20:52 »

...
Wat het internet betreft , het mag dan hier wel slecht zijn . Maar in nederland is het ook niet zo goed als ze wel zouden willen . Tenminste als je Radar moet geloven en de consumentenbond .
...

Tja zat ook bijna 2 weken zonder. Kom terug van Noorwegen, afgesloten. Iets van quarantainenet, waarschijnlijk modem binnengedrongen. Dan moet je iets doen (scannen) maar je kunt het niet terughalen. Dan moet je online dingen doen maar dat kan niet want ze hebben je afgesloten. Vervolgens een bericht dat ze nog meer moeten hebben. Maar wie betaalt bepaalt dus stuur ik een mail dat als zij niet leveren dat ik niet hoef te betalen. Gek ineens was het terug.

Maar gelukkig dat ik als digibeet Roland achter de hand had, die kan tenminste praten met die mannen, ik snap er geen hout van. Nee het is hier ook niet alles.

Je kunt niet zonder, zelfs parkeren op Schiphol moet nu online als je de hoofdprijs niet wil betalen. Anders komt alleen parkeren je al op bijna 20% van je vakantiekosten te staan. De verhoudingen zijn zoek.

Gelukkig is hij die de wijsheid vindt (beatus homo qui invenit sapientiam)
Johanphil
Member
*

« Antwoord #48 Gepost op: November 26, 2018, 03:39:03 »

Ik lees de Nederlandse krant ben ik ook op de hoogte.
Je woont op de Filipijnen dus wat er op de Filippijnen gebeurt is belangrijker dan in Nederland dus kijk ik elke dag 24oras, niet dat ik er alles van snap maar het begint te komen.
En Engels, je weet dat Engels de tweede taal is in de Filipijnen en het is een wereld/handels taal dus die taal moet je minimaal onder de knie hebben voordat je hier naar toe emigreert.
En eten doe je met mate ik ben 65, 1.82 lang en weeg 83kilo en dat is nog steeds 5 kilo te zwaar volgens de officiele gegevens die over gewichten en lengtes etc bestaan.
Maar Solar 69 en al opgebrand dat is wel erg vroeg op de leeftijds ladder.
Je moest eens weten wat je met 69 nog kunt doen als je een gezond gewicht heb.
Ik kijk altijd maar naar de Rolling Stones gasten zijn allemaal in de 70 de oudste is 78 en die gaan volgend jaar nog op toer zie https://www.iorr.org/ je moet niet naar de koppen kijken want dan zie je duidelijk de leeftijd maar die afgetrainde lichamen.
Kijk en die hebben ook niet gezond geleeft zeker die Keith Ritchard niet, dus het kan.

Dus Solar langzaam aan een beetje sporten en gezond gaan eten en geen alcohol of sigaretten.

m.vr.gr.

Johanphil
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #49 Gepost op: November 26, 2018, 06:36:16 »

Lachen Lachen Lachen Lachen Johan ik ben bijna 70 en 160 kilo schoon aan de haak probeer nog wat te werken , wat eigenlijk niet nodig is. Mijn vrouw red zich zeer goed zonder mij. Rook als een ketter . Hoe ongezonder kan het .  Maar wat maakt het uit , nazaten heb ik niet , bezittingen ook niet ,Dus waarom je eigen druk maken. De sprookjes wat jij hier nu opbiecht , een Filipijn worden op jouw leeftijd en vooral daar waar je nu woont , zal tegenvallen. Gezond leven is een andere zaak . Maar leven als een Filipijn doe je nooit , omdat je geen armoede kent. En dat je de ned taal niet mist is hier zeker op het forum niet te zien.
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar: