Dutch PH Forum
September 15, 2019, 03:01:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3
  Print  
Auteur Topic: Nederland TV kijken Hoe kan dat 2 jaar na data nog beter  (gelezen 7992 keer)
solar
Member
*
Geslacht: Man

Leef en wordt niet geleefd

cb-video
« Gepost op: Februari 25, 2016, 09:24:56 »

Ja 2 jaar na dat ik hier het verhaal van XBMC vertelde zijn er tig mogelijkheden bij gekomen
Allereerst een waarschuwing "Ga niet in op reclame in je mail dat je nu voor niets Ned tv kunt zien" je moet dan betalen voor een link naar bv Nos,nl of rtlx gemist daar heb je hun niet voor nodig .
Dan is er zelfs een nieuwe sateliet zender http://www.uitzendinggemist.nl/ voor alleen ned en belg TV voor het buitenland.
Alleen voor het buitenland en waarom alleen voor het buitenland om dat je normal niet alles kunt zien wat in nederland wordt uitgezonden vanwege de rechten die aan de programma's gekoppeld zijn
En nu komt het ,je kunt dat omzeilen.Vanuit het forum kreeg ik een bericht of ik wat meer wou vertellen over Hola.
Hola is een VPN programma ( http://hola.org/) en daar kun je behoorlijk wat mee bv: je ip adres veranderen ,incognito gaan of een ip adres gebruiken van een ander land (nederland) Er zijn veel van dit soort programma's . Maar Hola is vrij van betaling of andere zgn vrijgevig heden.
Ik gebruik Hola natuurlijk om dat hij voor niets is Maar is ook kinderlijk eenvoudig te installeren en te besturen .
Het mooiste daarvan is dat het taalgebruik ook in het nederlands is.
En natuurlijk ook omdat hij standard in google chrome kunt zetten En dat is dan weer handig voor mijn Neo die met windows en android werkt .
En de google chrome ben ik dan weer nodig anders werkt mijn Adobe steam versneller weer niet aangezien dat het internet bij mij nog wel is in een dip zit.
Hola ben je nodig voor alle zenders in nederland en is de enige die ook SBS6 FOX en Veronica weergeeft .
Nog 1 ding te vertellen instaler in windows Chrome en kaal de standard stream brouwser uit windows (silverlicht) dan loopt RTLX en SBS6 een stuk beter met Adobe die regelt de kwaliteit van je internet (beeldkwaliteit)
succes Cor

P.s. Hola is heel handig om in een TV te installeren vooral om dat die werken met Linux of Android (Smart TV)

« Laatste verandering: Februari 25, 2016, 09:37:41 door solar » Gelogd
wuppie
Member
*

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 26, 2016, 02:44:18 »

Zo leer je natuurlijk nooit Engels Heer Solar.... Uitleggen

En nu niet zeggen dat deze site alleen Nederlands is en Engels verboden want het heet gewoon ''http://www.dutch-phforum.com/''

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 26, 2016, 03:23:26 »

Zo leer je natuurlijk nooit Engels Heer Solar.... Uitleggen

En nu niet zeggen dat deze site alleen Nederlands is en Engels verboden want het heet gewoon ''http://www.dutch-phforum.com/''

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Ja je hebt makkelijk praten Wuppie .Maar ik moest er 2x over doen om het engels te leren en jij maar 1 keer .Ik ben gerecycled  weet je nog  Zwijgen !
« Laatste verandering: Februari 26, 2016, 05:05:06 door solar » Gelogd
wuppie
Member
*

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 26, 2016, 04:12:30 »

Solar !!!!!! Gefeliciteerd!!! Je hebt een nieuw onbestaand woord bedacht...!!!!
 Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Google
Did you mean:

grekisk eld

jerry seinfeld

grace kelly

No results containing all your search terms were found.

Your search - gerisijkeld - did not match any documents.

Suggestions:

Make sure all words are spelled correctly.
    Try different keywords.
    Try more general keywords.

solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 26, 2016, 05:06:02 »

Nu goed HuhHuhHuh Zwijgen !
 Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord
Sam
Member
*

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 26, 2016, 08:29:53 »

Het is beter voor jullie integratie op de Filistijnen als jullie alleen naar de Filistijnse tv kijken....... Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen JaJaJa
wuppie
Member
*

« Antwoord #6 Gepost op: Februari 26, 2016, 03:49:36 »

Nu goed HuhHuhHuh Zwijgen !
 Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord Moord

Vondt gerisijkeld juist een geweldig woord...

Lachen Lachen Lachen

Peace Cor.......

Tatay
Member
*

« Antwoord #7 Gepost op: Februari 27, 2016, 01:14:45 »

Hela Hola Solar, je laat je op zich wel interessante topic aardig ontsporen, is het niet?  Wink
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 28, 2016, 02:49:11 »

Hela Hola Solar, je laat je op zich wel interessante topic aardig ontsporen, is het niet?  Wink
Jij Bent de eerste om ons weer op het rechte spoor te brengen .Vertel wat zegt google hiervan .
 Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
innka2
Member
*

Ik wordt geen lid van het ''WELKOM'' comité

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 08, 2016, 12:25:54 »

omdat ik veel in het buitenland werk,heb ik laatst dit gekocht .werkt perfect  en overal waar je wifi hebt .maar je hebt wel 8 mb upload nodig. en je betaald niets meer,zoals bij netflicks.
http://www.boxxpot.nl/   er zitten  NL zenders op ,heb er ook zo'n toetsen bord bij gekocht kan je ook mee internetten.
wuppie
Member
*

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 08, 2016, 12:41:28 »

Als formule 1 enz gratis was......helaas betalen voor de films en sport..jammer, ik wacht wel op een met illegale decoder...hehehehe handenwrijven/oplichter
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 08, 2016, 04:03:04 »

Er is het een en ander verandert bij mijn Ned tv kijken
Ik gebruik nu de Free versie van Ghost 5.5
En sinds 2 weken de probeer versie van NLziet.nl
Ik kan nu rustig alles zien wat ik wil Zelfs wat ik voorheen niet kon op KIJK.
En geen echt 8 mb voor nodig Ik heb niet meer dan 1 mb download en soms een half mb upload
De slechtse zender waar ik een probleem mee heb is RTLX maar daar ga ik met mijn verbinding de mist in en is de kwaliteit nu niet echt goed.Maar loopt wel door.
En Wuppie jij moet toch weten dat sport altijd te zien is op Foxsport en hier vrij op de kabel zit .Alleen niet direct . En films wordt steeds moeilijker om dat je geen DVD's meer kunt kopen en het allemaal data wordt.En trouwens mijn zwager laadt het op in nederland met een betaald Netfix en zet het over op twee 2 tb en komt hier in de bb box .
« Laatste verandering: Juni 08, 2016, 04:09:39 door solar » Gelogd
JeeDee
Member
*

« Antwoord #12 Gepost op: Juni 08, 2016, 06:26:39 »

En trouwens mijn zwager laadt het op in nederland met een betaald Netfix en zet het over op twee 2 tb en komt hier in de bb box .

Dat is nieuw voor mij......
Enig idee hoe dit werkt, Netflix kopiëren naar een HD?
innka2
Member
*

Ik wordt geen lid van het ''WELKOM'' comité

« Antwoord #13 Gepost op: Juni 08, 2016, 09:54:47 »

Als formule 1 enz gratis was......helaas betalen voor de films en sport..jammer, ik wacht wel op een met illegale decoder...hehehehe handenwrijven/oplichter
alle motorsport F1 /MOTOGP gratis http://www.sportcategory.com/c-10.html
met hdmi cable naar de tv  Top
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 08, 2016, 11:12:55 »

En trouwens mijn zwager laadt het op in nederland met een betaald Netfix en zet het over op twee 2 tb en komt hier in de bb box .

Dat is nieuw voor mij......
Enig idee hoe dit werkt, Netflix kopiëren naar een HD?
Geen idee wat ik wel weet dat hij het doet met eeen omgebouwde DvD HD recorder van Philps en krijgt het signaal van de sateliet Hij heeft een boerenbedrijf en er ligt geen kabel in de buurt
Of het Netflix is weet ik eigenlijk niet maar het lijkt erg veel op popcorn dus ik neem het aan.
Ook weet ik dat een neef van mij het daar geinstaleeerd heeft en die knoeit al jaren aan het ombouwen van allerlei apperaten voor het laden van films Vroeger met de filmkanalen op de kabel dat werkte dan weer een paar maanden en weeer veranderen of met de sateliet dan kon je delen met een ander en hoefde jezelf niet te betalen Hij was hier ook en keer om gewoon via de sateliet NL tv te zien Maaar dan ziet je vast aan een schotel van 3 1/2 meter en daar krijg je hier geheid gelazer mee.

Wuppy autosport heel gemakkelijk De laatste winnende westrijd van verstappen heb ik gewoon live gezien met Ghost 5.5 en NPO
« Laatste verandering: Juni 08, 2016, 11:19:20 door solar » Gelogd
wuppie
Member
*

« Antwoord #15 Gepost op: Juni 08, 2016, 05:57:21 »

alle motorsport F1 /MOTOGP gratis http://www.sportcategory.com/c-10.html
met hdmi cable naar de tv  Top

Thanks, zal de link bewaren voor de volgende keer dat de kabelbeheerder ligt te slapen als foxsport 2 weer eens via zijn computer om een restart vraagt,,,nu  text ik hem onder de race als het beeld weer stil staat...hahahahha...weet zeker dat hij mij niet mag...... Lachen
wuppie
Member
*

« Antwoord #16 Gepost op: Juni 08, 2016, 05:59:46 »

Solare, ghost 6 nu aan het downloaden...uitproberen...thanks

solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 08, 2016, 09:03:56 »

Solare, ghost 6 nu aan het downloaden...uitproberen...thanks

Cyber Ghost 5,5 is anders dan Gost 6.0 (Norton)
wuppie
Member
*

« Antwoord #18 Gepost op: Juni 08, 2016, 10:20:11 »

nieuwe versie denk ik? werkt wel , geel ghost poppetje.........

http://www.techspot.com/downloads/6546-cyberghost-vpn.html

CyberGhost VPN 6.0.0.1381

Join now one of the world's most trusted and secure VPNs. For free.
Developer:
CyberGhost
Last updated:
May 5, 2016
License:
Freeware
OS support:
Windows/Mac/Android/iOS
File size:
14.3 MB
Downloads:
114,287
User rating:
4.5 141 votes
Download
Download options:

Windows
    Mac OS X
    Android
    iOS

solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #19 Gepost op: Oktober 23, 2016, 08:35:38 »

Misschien hier toch nog een tip :popcorn is verdwenen en de nieuwe YTS is terug.
https://yts.ag/
Er is zelfs een ondertiteling bij .

Veel KijKplezier.
MR-X
Member
*

Oops , have a nice day ! Dont work 2 hard !!

« Antwoord #20 Gepost op: Oktober 23, 2016, 01:02:15 »

En als ik de films download in NL  ook legaal Huh
Hier zitten ze laatste tijd nogal te zeuren en geven soms boetes   Moord Moord Moord

MR-X   Hoedje af Hoedje af Hoedje af
theo54au
Member
*

« Antwoord #21 Gepost op: Oktober 23, 2016, 05:09:45 »

En als ik de films download in NL  ook legaal Huh

Films downloaden?? Die bekijk je toch gewoon on-line met zo'n Kodi box? Ik heb ook zo'n ding en kan letterlijk duizenden films bekijken.
Gratis en voor niets. En CNN, BBC etc....Het enige probleem in de PH zou de snelheid en betrouwbaarheid van de internet connecties kunnen zijn. Afhankelijk waar je woont. 

Je koopt ze op eBay: http://www.ebay.com.au/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2057872.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.XKodi.TRS0&_nkw=Kodi&_sacat=0
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #22 Gepost op: Oktober 23, 2016, 07:34:23 »

En als ik de films download in NL  ook legaal Huh

Gratis en voor niets. Top En CNN, BBC etc....Het enige probleem in de PH zou de snelheid en betrouwbaarheid van de internet connecties kunnen zijn. Afhankelijk waar je woont.

Top het is niet nodig de box te kopen je kunt het programma gewoon in de comp installeren: https://kodi.tv/download/(ook voor films streamen)
En de snelheid is het probleem hier en Kodi is vrij laat om iets in de herhalingen (nos eredivisie) te zien op tv. Daarbij het gemak is dat je van Kodi geen simulatie ip address nodig bent. Kodi is leuk ,maar de keuze blijft beperkt.Al met al is en blijft het kwesty van geld de snelheid van internet bepaald de kwaliteit (ik heb 999 pk 1 mb en unli van Globe ) En woon te ver weg van de stad voor andere betere verwachtingen.

Mr X van Nederland weet ik alleen dat de meeste van mijn kennissen daar met dreambox of soortgelijk werken en dat kan ik wel schudden . Hier heb ik geen kabel die dat aan kan.
solar
Member
*

cb-video
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 23, 2016, 08:04:10 »

Theo45 vraagje wat hebben jullie daar ? Pall of NTC tuners? En mogen bij jullie DVD/HDD recorders verkocht worden?
theo54au
Member
*

« Antwoord #24 Gepost op: Oktober 23, 2016, 09:55:36 »

Theo45 vraagje wat hebben jullie daar ? Pall of NTC tuners? En mogen bij jullie DVD/HDD recorders verkocht worden?

Hier (Aus.) hebben we PAL, en natuurlijk worden hier HDD recorders verkocht. Waarom niet?
Pagina's: [1] 2 3
  Print  

Ga naar: