Dutch PH Forum
Februari 21, 2018, 02:49:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Waarschuwing + 1 reden waarom filipijnse meisjes h**r kunnen worden.  (gelezen 7561 keer)
Admin
Gast
« Gepost op: Juli 25, 2005, 08:21:59 »

Hier heb ik iets gevonden wat interessant is om te lezen :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We took in a girl, age 10, that began to react strangely. She was very warm and
affectionate to me, but began to alienate everyone else in the house including
my wife.

We did some investigating and it seems pretty evident that, before we took her
in, she was being molested by her step father, whom she was living with on our
farm. The mother has had a series of 'husbands' and she was unwanted. She had
been sent away to live with her step father and half sister. A year after we
took her in and put her into school she came to live in our house. Up until
that time she was staying in my wife's cousin's house. By the time she came to
us she was 11 or 12 and had already reached puberty. A couple of times I
wondered if her behavior to me was inappropriate. My wife investigated and we
believe she was being coached by a group of her aunties that lived near our
farm. That she was being molested by her step father seems certain, so she was
already 'schooled' in sexual ways.

We shipped her off to her grandmother's with a little money to get started
again. If I had to guess, I would guess that she will end up as a bar girl in
Dumaguete or Manila in a couple of years. What a shame.

When we were investigating this my wife talked to a woman that was in the school
system in a middle management position. She said that the government believed
that 90% of girls that live in the outer provinces are being molested by their
uncles, step fathers, and in some cases, even their fathers. We decided that
the risk/reward aspect of trying to continue to benefit her was impossible. She
was cheating at school, not making any effort to learn, and the risk to myself
was great. She could have accused me of abuse and I could have been deported or
jailed. Sadly, and I really mean sadly, we sent her out to live in the
mountains of Negros Oriental with her grandmother.

I don't think this is pedophilia as it occurs with the sexual tourists as they
are called. I am not sure I understand what it is, but I am convinced now that
it exists. This little girl was trying to let me know that she was prepared to
have some sort of physical contact with me. Now that she is back with her
grandmother I understand that the man is abusing his own daughter, who is the
half sister of this girl.

Americans are accused of all sorts of things that it turns out they are not as
guilty of as many others. Racial discrimination is one of those. I was raised
to believe that white Americans were terrible racists until I began to travel
and see what real racism can be in the less developed countries. Sure there are
some really nasty pedophiles coming from the U.S., Australia, and Europe. But
there are probably as bad or worse right here and in greater numbers.

My point in all this is to warn ex-pats to be careful when trying to help some
people here. It can backfire on you. That doesn't prevent me from continuing
to help people, but it has taught me to be more alert to this kind of thing.

I hope this helps someone.

Glen

BRON :http://groups.yahoo.com/group/livingincebu/message/13435
Met dank aan Glen Mead !
Mocht iemand zijn engels niet goed genoeg zijn om precies te begrijpen wat er staat, even een snelle korte vertaling.

Deze amerikaan heeft een stuk grond waarop nog een ander huis staat waar een jong meisje van 10 woonde met haar stiefvader, haar moeder was verwijderd na enkele affaires.

Dit meisje werd door die amerikaan en zijn vrouw in huis genomen en werd verzorgd daar en naar school gestuurd.
Op den duur begon ze zich vreemd te gedragen tegenover hem, net of ze bereid was hem in bed ook te bedienen.
Na onderzoek bleek dat ze schijnbaar lang misbruikt was door haar stiefvader en al ervaren was.

Ook bleek dat ze door haar tantes er toe werd aangezet om hem te benaderen voor sex.
Die amerikaan nam toen een zeer wijs besluit en heeft haar uit huis verwijderd.

Later bleek dat ze de school verwaarloosde  etc en alle hulp richting dit kind is gestopt.
Ze zit nu terug bij haar grootmoeder en wat die amerikaan gehoord heeft is dat haar stiefvader haar halfzusje, zijn eigen dochter  nu pakt in plaats van dit kind.

Resultaat als ie haar niet uit zijn huis verwijderd zou hebben was vrijwel zeker geweeest dat ie een politiecel aan de binnenkant gezien had met enkele tantes van dat meisje op visite bij hem die geld kwamen eisen om de (valse) aanklacht tegen hem van pedofilie/verkrachting van dat meisje  in te trekken.

Had ie een groot bord voor zijn kop gehad en zag ie enkel maar de glimlach van de gehele bevolking hier en niet wat daar mogelijk ook achter kan zitten, was dat vrijwel zeker gebeurd.

Tevens verklaard hij dat dit meisje waarschijnlijk wel zal eindigen als hoertje in Domaguete of Manilla.
Een vrouw die werkzaam was op een hogere functie in het onderwijs verklaarde dat waarschijnlijk 90% van alle hoertjes op jonge leeftijd verkracht/misbruikt zijn door hun vader/stiefvader/oom en zodoende heel makkelijk beroeps worden.

Ik weet dat verkrachting van jonge (soms eigen) kinderen na gebruik van alcohol en/of drugs hier heel veel voorkomt, dus het verbaast me niks die 90% die genoemd word.
Police Patrol liegt er niet om en ook andere programma's die ik al gezien heb in het verleden laten genoeg zien wat er gebeurd hier.
Zelfs opa's die hun eigen kleindochter pakken en "onschuldig" worden verklaard door de hele familie, de goede naam van de familie is dan schijnbaar belangrijker dan het welzijn van het kind

Materialisme is natuurlijk ook een reden om als hoer te gaan werken in een bar.
Oververwende meisjes bv die als jong kind alles kregen van hun ouders die de eisen van haar als tiener niet meer kunnen inwilligen omdat ze simpelweg het geld er niet voor hebben, zullen bij die andere 10% zitten.

Ook die (soms nog zeer jonge) meisjes die min of meer gedwongen worden door hun ouders om als hoer te gaan werken, zullen bij die 10% zitten, want dat gebeurt hier ook.
Laat ons maar zwijgen over de jongetjes die zo tewerkgesteld worden om aan de buitenlandse pedofielen hun wensen te voldoen.
Makkelijke manier om geld te verkrijgen voor heel het gezin zonder er voor te werken.

Even ter verduidelijk eer iemand al roept zonder dat ie iets goed gelezen of begrepen heeft, die percentages die genoemd worden zijn van het aantal meisjes wat als hoer gaat werken, niet van de gehele bevolking !

Rest van de filipijnse bevolking wat de overgrote meerderheid is, verafschuwt zulke praktijken ook.

Deze ervaring van deze Amerikaan kan je dus als een waarschuwing zien dat hulp bieden ook misbruikt kan worden. Uitleggen

Voorzichtigheid is geboden. Uitleggen
« Laatste verandering: Juli 25, 2005, 08:26:50 door Cobra. » Gelogd
Jan Korf
Member
*
Geslacht: Man

Duiken op de Filippijnen is mijn grote hobby

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 25, 2005, 11:13:17 »

Mijn ervaring op dit gebied.

Elke avond wanneer ik in Puerto Galera ben bekijk ik de komst van de avond op een terras bij mijn hotel met zicht op het water en alle boten die daar liggen en drink mijn rum cola's met happy hour van 5 tot 6 .
Dit is mijn vaste stek en iedereen kan mij daar uittekenen.
Elke avond komen daar 2 meisjes langs met chips en nootjes  en koekjes voor de verkoop.
Ik schat die meisjes  toen op een jaar of 10 , 11 .kinderen dus zonder borstjes.
Brutaal gezicht en felle ogen maar ja ze leven op en van de straat, in dit geval van de toeristen.

Op een avond toen ze weer langs kwamen en ik niets wilde kopen zei een van die meisjes tegen mij "Do you like to fuck"
Ik kon mijn oren niet geloven en vroeg haar wat ze had gezegd maar met hetzelfde resultaat.
ik werd toen heel kwaad en zei haar " What did you say, shame yourself en go to the church and pray to the lord to forgive you"

Ja wat moest ik anders zeggen, ik heb zelf geen geloof, maar weet dat ze daar stijf katholiek zijn.
Of het heeft geholpen  "nee dat geloof ik niet " ik kom een van de meisjes nog geregeld tegen daar ,nu 2 jaar later en langzaam zie ik haar veranderen in een klein brutaal hoertje, de andere heb ik niet meer gezien.
Maar zolang er nog zg (beschaafde) westerlingen zijn die op deze kinderen kicken met hun verziekte geest zal het altijd blijven bestaan.
Ze moeten ze ter plaatse castereren.

Hg Jan

Admin
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 25, 2005, 10:52:37 »

Maar zolang er nog zg (beschaafde) westerlingen zijn die op deze kinderen kicken met hun verziekte geest zal het altijd blijven bestaan.
Ze moeten ze ter plaatse castereren.

Hg Jan

Helemaal mee eens Jan !
fvdheide
Member
*
Geslacht: Man

WWW E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 26, 2005, 03:38:49 »

Ik lever dan wel het mes voor de castratie .. wordt dan wel een heeeeeeeeeeeeeel bot mes!

check out Faye's nieuwe weblog: http://www.mylifeinholland-faith.blogspot.com
Admin
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 26, 2005, 04:04:29 »

Beter is Frank, in houten schuur zijn geslachtsorgaan klem zetten in bankschroef en zorgen dat hij die niet kan opendraaien.
Of iets dergelijks.
Vervolgens bot mes er naast leggen en de schuur in brand steken.
 Lachen Lachen Lachen Lachen
dutchboybert
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 26, 2005, 10:34:47 »

Morguh,

Wat een geweld, zo te horen wonen jullie al héél lang in de Phil, de beschaving is er al aardig vanaf Moord Ik ben blij om te horen dat jullie al zo zijn geïntrigeerd Lachen.
Weet wel de laatste keer dat ik in de Phil was en als ik toevallig eens naar de TV keek dan zag ik bij het programma "Patrol" bij elke uitzending wel 1 of meerdere zaken over pedofielen en incest kotsen. In de filippijnen laten ze zelfs de "verdachte" hekenbaar in beeld verschijnen, KLASSE!
Moeten ze in Nederland ook gaan doen, het is alleen vervelend als je vals beschuldigd wordt, wat die Amerikaan had kunnen overkomen.
Dus jongens kijk uit, je weet nooit of een of andere familie, om van voor reden dan ook, je financieel wil uitkleden. Neem tenminste aan dat er schade vergoeding betaald moet gaan worden en dat je gevangenisstraf krijgt en gedeporteerd wordt. (zal wel geen oprot premie bij zijn).
MZZL.   
Admin
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 26, 2005, 05:50:49 »

IDD Klasse Bert dat ze de verdachte in beeld laten verschijnen, niet alleen dat, ook de moeder van het slachtoffertje krijgt nog de gelegenheid om hem een paar rammen voor zijn kop te geven. ik heb het eens gezien dat een kinderverkrachter later in de cel werd gestopt en van links en rechts ook nog even werd afgetuigd door medegevangenen.

En de politie doet er niks aan, ze worden echt niet apart gezet om ze te beschermen tegen personen die zulke met plezier af willen maken.

Maar als je vals word beschuldigd heb je wel een probleem, ik heb van zulke gevallen ook al gezien op tv.
Dan worden ze niet vor hun kop geslagen door de moeder van het slachtoffertje, het is zulke namelijk enkel maar om geld te doen.
Als men een "dader" al op het politieburo heeft dan is men al half op weg, ze gaan zich echt niet druk maken als de dollars al in zicht komen.

Zoals ik al beschreven heb komt dan de familie van het zogenaamde slachtoffer  op bezoek om geld te eisen van de zogenaamde dader zodat ze de aanklacht intrekken.

Aan te raden is om altijd van zulke situaties te vermijden dat ze je alleen laten met een kind van de buren of 2de of verdere graads familie, want daar kan opzet achter zitten. Ik herhaal , daar KAN opzet achter zitten.

Ik heb het al meer gehoord dat er steeds een klein kind naar een americano zijn deur werd gestuurd wachtende op een gelegenheid om hem te kunnen beschuldigen van zulke smeerlapperij.

Heel vers in het geheugen ligt nog het geval van een amerikaan met een "21 jarige penpal" in de Phils.
Hij bezoekt haar en vrij snel lokt ze hem het bed in en hij trapt er in. Zijn broek is nog niet terug aan zijn kont en er staat al politie aan de deur, bleek ze maar 16 of 17 te zijn en hij de cel in.

Ouders hadden dit gedirigeerd en de politie al gebeld.
Later de ouders op bezoek die $2500 eisten zodat ze de aanklacht in zouden trekken.

Er zijn hier personen in de Filipijnen  die zich echt nergens voor schamen en tot alles in staat zijn om americano's met valse beschuldigingen geld af te persen.

Vandaar dat je op moet passen hier.

Altijd van zulke situaties  zien te vermijden dat men je vals kan beschuldigen van iets waar ze de situatie zelf van gedirigeerd hebben.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: