Dutch PH Forum
Oktober 19, 2018, 03:00:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: Schoonmoeder  (gelezen 21597 keer)
B_C
Member
*
Geslacht: Man

rick_etik@yahoo.com
« Antwoord #50 Gepost op: September 16, 2010, 12:01:58 »

Als je samen gelukkig bent heeft een ander er geen ***** mee te maken.

Understatement of the year.

Waarom heb ik het idee dat de informatie die ik wil, altijd buiten mijn bereik bevind?
theo54au
Member
*

« Antwoord #51 Gepost op: September 16, 2010, 10:08:24 »

eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat, ten tijde van mijn trouwen, ik zo jong en groen was............

maar stel dat.......misschien dat ik ook wel op "jullie"  manier te werk zou gaan.........de manier waartegen ik nu zo sterk ageer...........hopelijk hoef ik daar nooit achter te komen en kan ik nog lang genieten van mijn steeds grijzer wordende eminentie

Ook hier zit een essentieel verschil in tussen een jong begonnen eerste huwelijk uit pure verliefdheid op het eerste gezicht, en dat van veel forum leden hier  die al een (of meerdere) huwelijken achter de rug hebben: Je hebt veel geleerd en wil niet dezelfde fouten maken en je kijkt dus wel beter uit voordat je je permanent bindt.  Ik kan mij die werkwijze goed voorstellen.
Ik begrijp dan ook niet zo goed waarom Jeepney daar zo sterk tegen ageert.
Overigens goed te horen dat Jeep en partner erg gelukkig zijn en dat al 20 jaar. Well done!  Top
Jan Korf
Member
*

Duiken op de Filippijnen is mijn grote hobby

« Antwoord #52 Gepost op: September 16, 2010, 11:47:37 »

Ook hier zit een essentieel verschil in tussen een jong begonnen eerste huwelijk uit pure verliefdheid op het eerste gezicht, en dat van veel forum leden hier  die al een (of meerdere) huwelijken achter de rug hebben: Je hebt veel geleerd en wil niet dezelfde fouten maken en je kijkt dus wel beter uit voordat je je permanent bindt.  Ik kan mij die werkwijze goed voorstellen.
Ik begrijp dan ook niet zo goed waarom Jeepney daar zo sterk tegen ageert.
Overigens goed te horen dat Jeep en partner erg gelukkig zijn en dat al 20 jaar. Well done!  Top
[/quote]

Maar wel ff in het snotje houden dat er in en huwelijk 2 personen zijn die fouten maken
En de hand in eigen boezem steken zou vaak ook niet misstaan.

Hg Jan
robert
Member
*

« Antwoord #53 Gepost op: September 17, 2010, 01:30:21 »

Ja veel girls op datingsite zijn golddiggers  bekende sites zijn    Dateinasia
en Filipinaheart, kijk maar eens op  www.\dragonladies.org
voor mooie verhalen .   Happy Happy Happy

hier konden we ook altijd een geweldig verhaal lezen, maar dat verhaal is nu voorbij.
wie weet komt er ooit nog een vervolg.
huisman45
Member
*

« Antwoord #54 Gepost op: September 17, 2010, 08:27:17 »

ach ieder mens moet doen wat ze denken dat goed is
niet oordelen en veroordelen is het beste
en iedereen word wijzer door schade en schande

en over mijn schoon moeder in dit topic ik heb een geweldige
ben uiterst tevreden met haar

weegt 900 gr en woont in een urn

Hier adem ik vrij en voel me gelukkig
Hans64
Gast
« Antwoord #55 Gepost op: September 27, 2015, 11:57:13 »

hahaha, wat nou als de schoonfamilie wel klopt maar je schoonmama niet?
Met dat "probleem" zaten ik en vrouwlief, en wij niet alleen, hahaha, na een beste aanvaring heeft ze het veld geruimd en zit nu op Leyte, tot niet al te grote vreugde van andere familieleden die daar ook wonen.
De asawa heeft gezegd, ik kom niet eerder meer op Leyte als dat zij er niet meer is, het is niet altijd familie eerst, hangt ook heel veel van je vrouw af, ik denk dat het heel veel uitmaakt onder welke omstandigheden je de vrouw van je dromen treft, en vaak bij de eerste gesprekken kun je al heel veel wijs worden, ook over de familie.
Gewoon rechtstreeks vragen en/of wat visjes toegooien, en zien of ze bijt en reageert, ook wat de fam. betreft.

DENKEN, ZIEN, HOREN EN VERSTAND GEBRUIKEN DOE JE MET JE HOOFD, NIET MET DIE KOP DIE IN JE BROEK ZIT.

Dit geldt overigens ook als je een lieve dame op een datingsite ontmoet, en als ze je bij het derde emailtje of wat voor contact dan ook al de grote liefde van haar leven noemt en ze niet verder  komt met teksten als dat ze zoooo heeeeeel veeeeel van je houd, zou ik toch eens kijken of er misschien niet een andere leuke dame is met iets meer opleiding en klasse......... ( nee zelf geen ervaring mee, maar heb het al zo vaak gehoord van derden, dat ik echt zoiets heb van, denk ff na.....)
« Laatste verandering: September 28, 2015, 12:10:34 door Hans64 » Gelogd
RonB
Member
*

Appelscha voor Body and Mind.

« Antwoord #56 Gepost op: Maart 10, 2018, 11:57:54 »

Ja, Pagud je kan het ook zo treffen. Bv Ik heb een hele lieve schoonmoeder ze komt altijd met werkende tips als ik ergens een pijntje voel. En toch heeft ze ook 12 kids dus druk genoeg zijn haar dagen.

www.bedandbreakfastappelscha.com
bij drents-friese wold, woonslaapkamer met eigen badkamer prive-entree+wifi vanaf 45,-
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: