dutch-phforum.com September 10, 2010, 01:59:04 Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 1 uur 1 dag 1 week 1 maand blijvend Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte Nieuws: Startpagina Help Inloggen Registreren dutch-phforum.com > Filipijnen > Online informatie & video's etc over de Filipijnen (Moderators: Rikkie, Jacco, Freddy) > Is this really needed Pagina's: [1] « vorige volgende » Print Auteur Topic: Is this really needed (gelezen 518 keer) Bahayko Member Geslacht: Berichten: 1768 Is this really needed « Gepost op: Februari 28, 2010, 05:29:53 » http://www.woopie.jp/video/watch/de685842acb1ea71 « Laatste verandering: Februari 28, 2010, 08:57:46 door Bahayko » Gelogd Freddy Moderator Member Geslacht: Berichten: 8194 Re:For a better understanding of The Filipinos: Is this really needed « Antwoord #1 Gepost op: Februari 28, 2010, 06:14:34 » En heeft dit nog gevolgen gehad voor die of gene, wat een complete onzin. Gelogd Bahayko Member Geslacht: Berichten: 1768 Re:For a better understanding of The Filipinos: Is this really needed « Antwoord #2 Gepost op: Februari 28, 2010, 07:23:34 » Citaat van: Freddy op Februari 28, 2010, 06:14:34 En heeft dit nog gevolgen gehad voor die of gene, wat een complete onzin.Ik ben nog te geschokt. Ik geloof niet dat deze video wijde verspreiding heeft gehad. Fijne mensen. Gelogd M_H Member Geslacht: Berichten: 381 Nunc aut nunquam Re:For a better understanding of The Filipinos: Is this really needed « Antwoord #3 Gepost op: Februari 28, 2010, 07:51:08 » Ik spreek overigens geen woord tagalog, maar dit klinkt meer als Indonesisch. Gelogd "Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted." Bahayko Member Geslacht: Berichten: 1768 Re:For a better understanding of The Filipinos: Is this really needed « Antwoord #4 Gepost op: Februari 28, 2010, 07:57:12 » Citaat van: M_H op Februari 28, 2010, 07:51:08 Ik spreek overigens geen woord tagalog, maar dit klinkt meer als Indonesisch. Je kan gelijk hebben. Ik hoop 't Gelogd Freddy Moderator Member Geslacht: Berichten: 8194 Re:For a better understanding of The Filipinos: Is this really needed « Antwoord #5 Gepost op: Februari 28, 2010, 08:13:42 » ppfftttt gelukkig ik heb het filmpje nog even bekeken en mijn boeken er bij gepakt, M_H je hebt gelijk. Het is geen Filippijns, maar het doet wel ongelofelijk zeer.... Gelogd JOsepheN Member Berichten: 467 Re:For a better understanding of The Filipinos: Is this really needed « Antwoord #6 Gepost op: Februari 28, 2010, 08:22:46 » wat was dat nou alweer? "what you see, you you hear...leave it here"dit is echt te ver... Gelogd cristina24 Member Berichten: 65 Re:For a better understanding of The Filipinos: Is this really needed « Antwoord #7 Gepost op: Februari 28, 2010, 08:34:23 » wat een ontzettende losers Gelogd M_H Member Geslacht: Berichten: 381 Nunc aut nunquam Re: Is this really needed « Antwoord #8 Gepost op: Februari 28, 2010, 09:15:01 » Begrijp dat 'ontgroenen' nooit zo, maar ja het zal er wel bij horen.. traditie ofzo Gelogd "Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted." balikbayan Member Geslacht: Berichten: 3926 Re: Is this really needed « Antwoord #9 Gepost op: Februari 28, 2010, 11:18:31 » Dom apengedrag heel dat ontgroenen puur om te laten zien dat men de baas is met als gevolg dat het een keer uit de hand loopt. Is een rusland een ramp onder militairen waar regelmatig een dode bij valt. Gelogd Niets doen is ontzettend moeilijk, je weet nooit wanneer je klaar bent. Travel Member Geslacht: Berichten: 144 Re: Is this really needed « Antwoord #10 Gepost op: Februari 28, 2010, 11:19:35 » Ik weet niet of dit wel is wat het lijkt. Op een aantal stoten (bv maagstreek) kan naar mijn weten uitstekend geanticipeerd worden door training. Ergens in het filmpje zie je ook dat het hoofd van een van de kadetten (?) wordt vastgehouden, mogelijk ter voorkoming van ander (nek)letsel. Veel filmpjes op YT en klonen zijn uit hun context gehaald. De titel suggereert al dat de plaatser op de jp-site zich niet al teveel in de achtergrond heeft verdiept. Gelogd cees Member Geslacht: Berichten: 944 Ben met niks begonnen en heb het meeste nog over Re: Is this really needed « Antwoord #11 Gepost op: Maart 03, 2010, 02:53:42 » Filmpje is intussen verwijdert.gr.Cees Gelogd Je hoeft niet altijd geluk te hebben als je maar geen pech heb Guadalupe Member Geslacht: Berichten: 952 Mabuhay Re: Is this really needed « Antwoord #12 Gepost op: Maart 03, 2010, 10:14:34 » 検索 検索オプション ヘルプ ログイン 新規登録 ログインしてください 映画・ドラマ ? Gelogd Pagina's: [1] Print « vorige volgende » Ga naar: Selecteer een bestemming: ----------------------------- Informatie ----------------------------- => Voor alle gasten en leden op dit forum. ----------------------------- Filipijnen ----------------------------- => Online informatie & video's etc over de Filipijnen => Banken en geldzaken en belasting => Philippine News => Actueel nieuws van de Filipijnen => Cebu Island en Visayas => Manilla en Luzon Island => Mindanao => Alle andere eilanden in de Filipijnen => Cultuur => Gezondheid. Ziekenhuizen, doktoren etc etc. in PH => List & Bedrog & Oplichting in de Filipijnen => Eten & Drinken => Vervoer & Reizen => Electriciteit & Telefoon & Internet & TV => Computers => Politiek in de Filipijnen => Wonen in de Filipijnen => Huis bouwen in de Filipijnen => Zaak beginnen en/of runnen op de Filipijnen => Emigratie naar de Filipijnen en PH Visa's => Alle vragen/topics die elders niet onder vallen ----------------------------- Nederland ----------------------------- => MVV en Toeristenvisa voor NL => Politiek in Nederland => Algemeen ----------------------------- Belgie ----------------------------- => Alle Visa's voor Belgie => Politiek in Belgie => Algemeen Laden...